9 Mei St.Odiliënberg - Los Angeles

Op deze dag rammelt al om 04.30 uur de wekker. Na alles 2x gecontroleerd te hebben of we niks zijn vergeten vertrekken we omstreeks 05.30 uur vanuit St.Odiliënberg. We rijden naar mijn ouders die ons naar Schiphol zullen brengen. Ergens halverwege maken we een korte stop voor een kop koffie en rond 09.00 uur komen we aan op Schiphol.

Nadat we zijn ingecheckt, eten we samen nog wat voordat we afscheid nemen van mijn ouders. Bij de gate wacht ons een strenge controle met allerhande vragen en uiteindelijk mogen we boarden. Om 13.00 uur begint het vliegtuig met taxiën en een half uurtje later voelen we dat we de lucht in gaan. De vlucht verloopt prima en we hebben weinig last van turbulentie. Om 14.40 uur plaatselijke tijd landen we op Washington Dulles International Airport. Hier is ook een strenge controle maar het valt ons uiteindelijk toch allemaal wel mee. De vervolg vlucht naar Los Angeles vertrekt om 18.10 uur plaatselijke tijd. Op deze vlucht hebben we wel een beetje turbulentie door het slechte weer onderweg. Om 20.05 uur landen we op LAX. Nadat we onze koffers van de band hebben gepakt nemen we een shuttle bus naar het hotel. We overnachten in het La Haciënda hotel. Eenmaal op onze hotelkamer merken we pas hoe moe dat we zijn.